איך אפשר להפוך שער רגיל לשער חשמלי?

ברשותכם שער קיים, רוב הסיכויים שניתן להתקין לשער מנוע חשמלי ולהפוך שער קיים לשער חשמלי, כיצד מתאימים שער קיים לצרכים שלכם בכתבה הבאה.

 ולמרות ששער חדש המותאם לצרכים ומיוצר לפי דוגמה אותה מבקש הלקוח, ניתן גם שער לחניה קיים להפוך לשער חשמלי, מה בודקים כדי להתאים שער הזזה / שער נגרר קיים לצרכים שלכם?

ראשית יש לבדוק שאכן ניתן לפתוח ולסגור את השער בקלות ולצורך העניין כדי להבין מהי קלות, נשאלת השאלה האם נער בן 12 מסוגל לפתוח את השער הזזה בכוח יד בלי מאמץ מרובה? אם נדרש מאמץ יש לבדוק שהמסילה נקייה, מסילה מלוכלכת מקשה על תנועת השער ופעולתו, אם המסילה נקייה ובכל זאת השער נע בכבדות, יש להרים את השער בחלקו הקדמי ולבדוק את תנועת הגלגל, אם תנועתו קשה ושימון הגלגל אינו עוזר אז צריך בשלב זה להחליף את שני גלגלי השער הקדמי וגם האחורי.

כשסיימתם את החלפת הגלגלים בודקים את תנועת השער ואם היא קשה לבדוק חיכוך של השער עם גלגלי המוביל, גלגלי מוביל שחוקים או תקועים מהווים בעיה בתנועתו החלקה של השער לבדיקתו במצב סגור שאכן הוא נכנס בצורה חלקה לעמוד הקולט. לאחר שהשער נע בקלות ניתן לצבוע צבע יסוד וגוון צבע סופי לפי בחירה. סיימתם ניתן להתקין מנוע לשער נגרר, את גודל המנוע מתאימים לפי משקל השער ודרגת הקושי מאמץ פתיחה וסגירה של השער.

אם השער מתוכנן למספר פתיחות מצומצם כ 30 פתיחות , מתקינים מנוע לשער חשמלי מסוג אלקטרו-מכאני, ואילו מנוע טבול שמן מתקינים לשער המיועד לעבודה מאומצת יותר.  בשער כנפיים זה קצת  שונה, יש לבדוק שהכנפיים נפתחות ונסגרות בקלות, צירים שלמרות שמשמנים אותם אינם משפרים את קלות תנועת השער, יש להחליפם בכל מקרה צירי ספר אינם מתאימים לשער חשמלי בפרט אם מדובר בכנפיים הנפתחות פנימה ובמקרה בו המשקופים של השערי כנפיים קטנים מ 100 מ"מ, רצוי לבחון את האפשרויות השונות להתקין צירים אשר ירחיקו את הכנפיים מהמשקוף ובמידת הצורך להקטין את גודל הכנפיים.

שער כנפיים מצריך מעצורים בקצה מהלך במצב סגור, במצב פתוח אין זה חובה. את השער צובעים בצבע יסוד ובגוון צבע סופי לפי בחירה, מתקינים מנועים אלקטרו-מכאניים לכנפיים אם מספר הפתיחות אינו עולה על 30 ביום רגיל, מתקינים מנועים הידראוליים לשערים הנפתחים בתדירות הגבוהה מ 30 פתיחות ביום.

רוצים לדעת עוד פנו לחברה המתמחה בשערים חשמליים 03-6545000.

תגובה אחת על איך אפשר להפוך שער רגיל לשער חשמלי?

  1. פינגבאק: שער מסתובב, האם יש כזה דבר? הכול על שערים חשמליים ושער מסתובב | shearimcoil

כתיבת תגובה