שערים חשמליים , עקשנותו של לקוח עדיפה ולמי?

שערים חשמליים מעוצביםעם ניסיון של עשרים שנים בתחום שערים חשמליים, קורה פעמים לא מעטות שמתקשר לקוח בעקבות בדיקתו של "חבר"  את השער אצלו ומתעקש שהתקלקל אצלו הפיקוד חשמלי או המנוע ומבקש מחיר להחליפו, מה הכי נכון לעשות?

מי שרווי ניסיון בתחום שערים חשמליים בכלל וניסיון במתן שירות לשערים חשמליים בפרט, יכול לספר לכם לא אחת כי לקוחות לא מעטים מתעקשים שהם יודעים מה התקלה אצלם בשער החשמלי ובשל כך גם רוצים מחיר לעלויות תיקון לפי הדיאגנוזה שלהם, לקוחות אלו מתקשים שלא להישען על ניסיונם של מומחים בשערים חשמליים, אינם אוהבים כשמנסים להבין ולתחקר את כל התופעה בשער החשמלי במטרה לספק ייעוץ מקצועי בדרך לפתרון הנחוץ ביותר לשער שאצלם.  אני מתלבט לא אחת האם לזרום עם רצונו של הלקוח או להתעקש להסביר כשניסיוננו עם שני עשורים בתחום שערים חשמליים אנו משוכנעים כמעט בוודאות כי הלקוח המבקש לרכוש ולהחליף פריט שלפעמים אינו משתלם להחלפה / לתיקון.

גם בשערים חשמליים כמו גם במוצרים אחרים הקיימים בכלל, ישנה כדאיות לתיקון מוצר הנמדדת וגם מתומחרת בהשוואה לגיל המוצר, מספר הפתיחות והשימוש במוצר ביום ממוצע ולהסתברות שיהיה קלקול נוסף בפרק זמן סביר, מול האפשרות האחרת של רכישת מוצר חדש קומפלט. שערים חשמליים ניתן לתקן אך לא תמיד זה משתלם ללקוח, צריך שתהיה מקצועיות והגינות אצל הספק שירות, במידה גבוה, כדי לספק ללקוח את כל הנתונים הטכניים בדרך לקבלת החלטה נכונה של הלקוח ועם הדגש שההחלטה תהיה של הלקוח. לא אחת אנו מוזמנים להגיע אל לקוח לשטח, הלקוח מבקש מחיר להחלפת מנוע חשמלי קיים, אחרי קבלת תשובות לכמה שאלות אנו מבינים יחד עם הלקוח כי אכן ניתן לתקן את המנוע אשר ברשותו ואין צורך בהחלפת המנוע הקיים בחדש. מסקנה ברורה וחד משמעית בתחום השערים כמו בתחומי החיים בכלל להציג אל מקבלי ההחלטות את כל האפשרויות הרלוונטיות האפשריות עם היתרונות והחסרונות שבכל אפשרות בחירה ושהלקוח יבחר תוך ראיה מפוקחת וכלכלית לו כלקוח, מה הוא מעדיף לבחור לעשות.  הניסיון מלמד כי בדרך זו הספק שירות מוכחת מקצועיותו, אמינותו ויושרו בעיני הלקוח ואף הספק שירות יזכה להערכה גבוהה הרבה יותר מצידו של הלקוח. מומלץ ללקוח לשאול את השאלות הנכונות כדי להיות בטוח כי מחליפים לו  או מתקנים לו את המנוע והפיקוד לפי הצרכים שלו כמשתמש.

תגובה אחת על שערים חשמליים , עקשנותו של לקוח עדיפה ולמי?

  1. פינגבאק: אנו מעוניינים בהצעת מחיר לשער חשמלי, האם צריך הגעתו של נציג חברתכם? | shearimcoil

כתיבת תגובה