הסיבה שכולם מזמינים שערים חשמליים

היום עם הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הייצור של שערים חשמליים, ישנה אפשרות להרבה אנשים להציב שער חשמלי בכניסה לביתם או לעסק שלהם. החיים הופכים להרבה יותר נוחים ובטיחותיים כשיש שער חשמלי שמגן עליך מפני אורחים בלתי רצויים. שערים חשמליים הם במילים אחרות נקראים גם שערים אוטומטיים, הם פשוט נפתחים ללא מגע יד אדם. שערים אלה ננעלים גם ללא התראה מוקדמת. מה שחשוב בבחירת שערים חשמליים זה לבדוק את גודל ממדי הכניסה לבית. אין לשים את השער בסמוך למפתן הדלת, אלא בכניסה הראשונית למתחם שלכם. הגודל של השער החשמלי קובע איזה שער יתאים לכם ביותר. שערים חשמליים, או שערים אוטומטיים, מופעלים ע"י מערכת אוטומטית ואינן מצריכים מעורבות אדם בפתיחתם וסגירתם חוץ מלחיצה על כפתור חשמלי. יש להתאים את השער החשמלי לתנאי הסביבה שלכם ולרמת השימוש היום יומית שלכם. יש שערים חשמליים המתאימים יותר לחניונים, למחסנים, לבתים פרטיים ולעסק.

להזמין שערים חשמליים עם איכות פסי שיניים גבוהה

יש לבחור את הסוג הנכון של שערים חשמליים, אם יש שימוש תכוף בשער ביום יום, ניתן להוסיף לשער פיקוד עם אפשרות האטה והאצה, גשש קרבה ומעבד שבבי. מה שהכי חשוב בשערים חשמליים זה איכות פסי השיניים המותקנים בשער זה רק יתרון נוסף שיבטיח את השחיקה המינימלית בשערים האוטומטיים. אם השער החשמלי נפתח למשל, עשרות פעמים במשך היום, עליו להיות מותאם לשימוש כזה על מנת שתוכלו להימנע משחיקת יתר או הבלאי גבוה. על השערים החשמליים, יש להיות בעלי צירים ממוסבים על מנת להקטין את החיכוך. המסילות של השערים האוטומטיים צריכות להיות בעלי רמת התנגדות גבוהה לשחיקה. המבנה של השער החשמלי חייב להיות חזק מספיק על מנת שיהיה עמיד שכל הכוחות המופעלים עליו.. גם כוחות של רוח חזקה ורעידות בזמן מזג אוויר סוער. יסוד הבטון ששערים חשמליים מותקנים עליו חייב להיות אף הוא עמיד בעומסים של השער, במיוחד כשמשתמשים בשערים החשמליים הללו בתדירות גבוהה.

שערים חשמליים מאלומיניום או ממתכת?

זאת גם שאלה, יש כאלה המשתמשים בשערים חשמליים בתדירות גבוהה בכל יום ואלה, כמובן יצטרכו שערים ממתכת {ברזל מגלוון}  היתרון של שער העשוי אלומיניום זה העמידות שלו מפני קורוזיה. הפרופילים העשויים מחומר אלומיניום הם חלשים יותר ופרופילים העשויים מתכת כמובן שיהיו חזקים יותר, לכל שער מחומר מסוים אם זה אלומיניום או מתכת, יש את החסרונות והיתרונות שלו וחשוב להתאימו לפי השימוש בו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה שער חשמלי מעוצב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה