שערים חשמליים – אחת ההמצאות החשובות לשמיר על ביטחוננו ופרטיותו

האם אתם מספיק מגנים על הבית שלכם? אתם אולי מקפידים לנעול אותו להתקין סורגים או אזעקה אבל כל אלה מתגמדים לעומת הבטיחות והביטחון ששער חשמלי יוכל להעניק לכם. אח ההמצאות החשובות והרלוונטיות היום זה ללא ספק שערים חשמליים,  שערים אלה, שומרים על הפרטיות שלנו ושל בני ביתנו והתפעול שלהם הוא מאוד פשוט. אם נתקין גם שלט המתריע על שערים חשמליים נהיה אף חופשיים מדאגות מיותרות.  התחזוקה של שערים חשמליים, אינה מסתכמת בהוצאות ובאיכות החיים שלכם, מיד עם התקנת השערים הללו, תרגישו שאיכות חייכם השתדרגה ולא כל אחד יוכל להגיע אליכם אם לא הזמנתם אותו אישית, דבר שגם שומר על פרטיות וגם על בטיחות. ניתן לחבר את השערים האוטומטיים או החשמליים  לאזעקה וכך להגביר את הבטיחות בבית. חשוב להוסיף עיין אלקטרונית לשער החשמלי וכך להימנע מפגיעה של בני אדם ורכוש.

השלטים של השערים החשמליים

ישנם שני סוגים של שלטים שפותחים שערים חשמליים כל אחד מהשלטים האלה יש לו את היתרונות והחסרונות שלו. יש סוג של שלט שניתן לשכפל אותו בביתו של הלקוח המזמין שת השערים החשמליים. יש יתרון לשלט מסוג זה והוא שניתן תמיד לשכפל את השלט באופן עצמאי. החיסרון הינו שייתכן כי אחד השכנים בבניין מגורים יוכל לשכפל אף הוא את השלט ולמסור אותו לקרוביו. במקרה כזה החנייה שלכם תהפוך לחנייה המונית עבור אלה שאינם רשאים להשתמש בה. הסוג השני של השלט, הוא זה שאינו ניתן לשכפול, מצד אחד, שלט זה אינו  בר שכפול והוא מונע מאנשים אחרים לשכפל אותו, אבל אם ישנה תקלה בשלט עליכם יהיה להגיע למשרדי החברה על מנת לשכפל אותו שם. חשוב כי על מנת שיהיה לכם קל לפתוח ולסגור את השער, תוכלי לפתוח ולסגור אותו באמצעות קוד מהטלפון הנייד שלכם.

על עיצובים של שערים חשמליים

אם אתם מאוד אוהבים לשמור על הפרטיות שלכם ובחרתם בעיצוב של שער סגור, תוכלו לשלב אותו עם עץ, כך תהיה בכל זאת תחושה של חמימות בבית שתשתלב עם החצר בדרך הכי טבעית. אם אתם מעוניינים בשער חשמלי בסגנון פתוח יותר, אז אולי כדאי לשלב אותו עם זכוכית, אבל יש להתחשב בכך שהזכוכית היא עדינה וניתנת להיסדק בקלות. לפני ההתקנה לשערים החשמליים בביתכם, יש להתחשב מה המטרה של השער וכיצד אתם מעוניינים שייראה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה