שואבי אבק תעשייתים

בשנים האחרונות הפכו שואבי האבק התעשייתים לאחד מהמכשירים החשובים ביותר המצויים בכל בית עסק, גדול, בינוני ואפילו קטן. עם ההבנה של היתרונות הרבים שמעניקים שואבי אבק אלה, לא מוותרים על השימוש בהם בעלי עסקים שונים: מפעלי מזון ומפעלים אחרים, מכוני שטיפת רכב, נגריות, אולמות אירועים וכנסים, משרדים גדולים, ואפילו בעלי בתים פרטיים למדו להשתמש בהם, ולנצל את היתרונות שהם מעניקים בהקשר של ניקיון סביבתי.

מהם שואבי אבק תעשייתים?

שואבי אבק אלה הם מכשירים בעלי מערכות יניקה חזקות במיוחד אשר שואבות אליהן בדרך מהירה וחזקה אבק, שבבים, אבקות וכן גם וירוסים וחיידקים אשר אינם נראים בעין. שאיבה מאסיבית זו תורמת ליצירת סביבה נקייה ובריאה, עם אוויר כמעט סטרילי. מחקרים הראו כי במקומות בהם יש שימוש קבוע בשואבי אבק תעשייתים יש ירידה משמעותית באחוז האנשים אשר חולים במחלות שקשורות לאלרגיה או לווירוסים שנמצאים בדרך כלל באוויר.

סוגים שונים של שואבי אבק תעשייתים

כאמור, המינוח שואבי אבק אינו מדוייק, כי אותם שואבים תעשייתים שואבים לא רק אבק אלא גם סוגים נוספים של מזהמים, חיידקים, וירוסים ועוד שנמצאים באוויר וכן על פני הריצפה. לכן, יש סוגים שונים של שואבי אבק, כאלה הנותנים מענה לכל מקום אשר זקוק לסביבה נקייה במיוחד.

יש שואבי אבק תעשייתים בעלי מנוע אחד המיועד לשאיבה של חומרים יבשים ומוצקים. יש שואבים בעלי מנוע ייחודי לשאיבה של  נוזלים. וכן, יש שואבי אבק תעשייתים בעלי שלושה מנועים שונים, אשר עובדים במקביל, כאשר לכל מנוע מערכת הפעלה נפרדת, ואלה מיועדים לשאיבת נוזלים, מוצקים או אבק על פי הצורך.

היתרונות של שואבי האבק התעשייתים

שואבי אבק תעשייתים הם בעלי עוצמת שאיבה חזקה ביותר. ובנוסף, יש להם יתרונות נוספים, כמו לדוגמא, יכולת של עבודה רצופה במשך שעות רבות ללא צורך בהפסקה. יתרון זה מתאפשר בזכות מערכת של ניקוי עצמי של המסננים במכשירים, מערכת שאינה דורשת את הפסקת פעולת המכשיר לשם פירוק הפילטר בכדי לנקות אותו. ניקוי הפילטר תוך כדי ניעור נעשה באופן עצמאי על ידי שואב האבק, ללא כל צורך בהתערבות של העובד המפעיל אותו.

לכל שואב אבק תעשייתי אפשר לחבר סוגים שונים של אביזרים נילווים. תפקידם של אלה לסייע בניקוי כל אזור בבית העסק או המפעל. בעזרת האביזרים המגוונים אפשר להגיע לכל נקודה ולהשיג ניקיון יעיל של כל המקום.

שימוש בשואבי אבק תעשייתים

קניית שואב אבק תעשייתי בחברה אמינה ומקצועית מבטיח הדרכה מסודרת לכל העובדים כיצד להפעיל את אותו שואב אבק כהלכה, בכדי להגיע לתוצאות הניקיון המצופות. בנוסף, לתעודת אחריות, לחברה שירות טכני יעיל ומהיר של ניידות ייעודיות אשר מגיעות לתת מענה בכל חלקי הארץ בעזרת טכנאים איכותיים ומקצועיים.

שואב אבק בפעולה

פוסט זה פורסם בקטגוריה ניקיון, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה