שערים חשמליים ומחסני ברזל

כבר שנים רבות שהקדמה נמצאת גם בתחום הברזל, קיימים סוגי ברזל רבים ומגוונים, על סוגי הברזל ופרופילים שחורים ומגולוונים, ופרופיל בלגי בכתבה הבאה.

עם ההתפתחות הטכנולוגית בעשורים האחרונים הפך הברזל בתעשייה  בכלל לחומר שימושי בכל תחומי החיים, אנו מוצאים את השימוש בברזל בתעשייה כבדה וקלה כאחד והשימוש בו נעשה גם ברפואה וגם בשימוש הפרטי . עלויותיו הזולות יחסית של הברזל בהשוואה לחומרים עם תכונות דומות מאפשר את השימוש בברזל בכל תחומי החיים. מחסני ברזל ניתן למצוא בכל רחבי הארץ אך מחסן ברזל איכותי נמדד בשני דברים עיקריים: א' באיכויות אנשי המקצוע והידע הטכני לייעץ ללקוחות ולצרכנים בכלל, ב'  אפשרויותיו של מחסן הברזל לספק את כל צרכי השוק בכללותו.

למחסן הברזל פנחס היישריק יש למעלה מ 12 אלף פריטים שונים בתחום המתכת ועבודות הברזל בכלל. ניתן למצוא אצלם: ברזל מקצועי, חצר אנגלית, פרופילים וצינורות, פרופיל בלגי,  גלגלים וצירים, סבכות, עוגנים וג'מבו, צבעי תעשיה, כיסוי גגות, משאבות, אספקה טכנית ובכלל את כל הפריטים שערים חשמליים. במחסן הברזל פנחס היישריק ניתן למצוא טבלאות משקלים   של פרופילים על כל סוגיהם, ברזל מרובע מלא, עגול, שטוח, פחים סטנדרטיים ופטות. החברה ותיקה בתחום הברזל וקיימת מאז 1969. תחום הברזל קיבל תנופה אדירה בארץ ובתוך כך יותר ויותר מזמינים יצור של גדרות, מעקות ושערים חשמליים העשויים בעיקר מתכת בשילוב פחים מכופפים. ביצור שערים בכלל לקוחות מעדיפים את הפרופילים המגולוונים, אלו פרופילי ברזל שעברו תהליך חמצון ועם מעטפת של מקרון חומר גלוון המונע קורוזיה בברזל. אם ניתן כדאי להעדיף פרופילים שעברו תהליך גלוון קר ולא חם, הגלוון הקר שומר על יופיים של הפרופילים ומראם החלק. כמובן שלא כל מסגר הוא רתך ולא כל רתך יודע את אומנות יצור השערים.

כתיבת תגובה