איכויות המנוע לשער חשמלי ודרישות תו-תקן חובה של מת"י

שערים חשמליים מוצאים יותר ויותר בבניינים משותפים, בחניונים, במפעלים בבתי עסק רבים.

כול הטיפים כדי שתבצעו רכישה נכונה ותואמת לדרישות תקן חובה של מכון התקנים בכתבה הבאה

 

בגלל החלטות שגויות לא תמיד רובים נחת משער חשמלי ומחפשים אלטרנטיבות שונות בין השאר חברת שירות אחרת שתתקן את השער החשמלי. הטיפ הכי אמיתי וכן שניתן לקבוע הוא: מנוע חשמלי המותאם למשקל השער ועומד בדרישות התקן ויותר חשוב, מותקן בצורה מקצועית במלוא מובן המילה יקטין את הסיכויים לקלקולים במשך עשור שנים ויותר.

חשוב שתדעו כי קיים תו-תקן חובה לשערים חשמליים בישראל. תו-תקן חובה, כשמו כן הוא, חובה ולא בחירה וחובתכם הלקוחות הסופיים לוודא שמותקן אצלכם שער חשמלי העומד בדרישות התקן הישראלי. שער חשמלי אשר אינו עומד בדרישות התקן מסכן אתכם, מסכן את הסביבה  וגרוע לא פחות חושף אתכם לתביעות מיותרות וכמובן שחברת הביטוח תמנע מכיסוי ביטוחי במקרה של פגיעה בנפש ורכוש. המשפט לי זה לא יקרה ניתן להשתמש בו אך לא הכול הקשור לנושא הבטיחותי לשערים חשמליים.

איכויות המנועים לשערים חשמליים בכלל ולשערים נגררים או בשמם האחר שערי הזזה. המנועים המובילים בעולם הם של החברה האיטלקית טלקומה, זו חברה שאט אט צוברת תאוצה ויותר מעשרות אלפי לקוחות בעולם מרוצים מכמעט אפס התקלות של מוצרייה. רק לפני כארבעה חודשים חברת טלקומה זכתה במקום הראשון בתחרות אירופה בעיצוב המוצר שלט רחוק לשער חשמלי. איכויות המוצרים של חברת טלקומה  מוכרים מאוד בישראל ויתרונות מוצרי טלקומה על המוצרים המתחרים הוא אינקורדר , אינקורדר תפקידו לשנות את כיוון תנועת המנוע החשמלי בעת היתקלות או הרגשת עומס  יתר או הילכדות. בהתאם לדרישות מכון התקנים הישראלי חובה להתקין מנוע חשמלי העומד בדרישות תו-תקן וכמובן חשוב שההתקנה תתבצע על ידי מתקין מקצועי. בשונה ממה שנוטים לחשוב לקוחות, חשוב שהמנוע יתאים למשקל השער ולא יהיה גדול מידי ביחס לשער וכול זאת כדי להתאים את רגישות המנוע למשקל השער. מנוע שהוא גדול מאוד בהשוואה לשער חשמלי יהיה קשה להתאים את רגישות המנוע למשקלו של השער ובמידה מסוימת זה יכול להוות בעיה בעת הילכדות בשער חשמלי הנמצא בתנועה. חשוב להדגיש כי חברת טלקומה האיטלקית מייצרת את מוצריה בהתאמה לדרישות תו-תקן מכון התקנים הישראלי וכמובן שמוצרי טלקומה עברו את מבחני האיכות ובטיחות של מעבדות מכון התקנים בארץ ונמצאו תואמות לדרישות התקן שערים חשמליים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה שירות לשער חשמלי, תקן לשער חשמלי, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על איכויות המנוע לשער חשמלי ודרישות תו-תקן חובה של מת"י

  1. פינגבאק: מתקינים טובים מול רעים ושערים עם תו-תקן | shearimcoil

כתיבת תגובה