איך לבחור שואב אבק תעשייתי

בחירת שואב אבק תעשייתי או מכונת שטיפה דורשת עריכת בדיקה מקיפה למוצרם מתחרים שונים, מדידת כוח פעולתם של המכשירים ובחינת תנאי הרכישה.

יש סוגים שונים של שואבי אבק, יש שואבי אבק לשימוש ביתי, יש שואבי אבק לצורכי שטחי מסחר, ויש שואבי אבק תעשייתיים. שואב אבק תעשייתי נמצא גם בשימוש בעולם התעשייה אך יותר ויותר עסקים קטנים וכן בתים או משתמשים בשירותיו של שואב אבק תעשייתי, וזאת בשל הסיבה כי שואב אבק תעשייתי יכול לטפל בגדלים שונים של פסולת שדורשת פינוי, מאבק רגיל ועד פסולת גדולה יותר. יש מפעלים שמשתמשים בשואב אבק תעשייתי אפילו לשאוב פסולת, וחלקיקי מתכת שנותרו מאחור בשל שיקולי ניקיון ובטיחות. גם בבתים שואב אבק תעשייתי משמש לשימושים רבים כגון שאיבת פרקט שעדיף לא להרטיב אותו, שואב אבק תעשייתי יכול אפילו לשאוב עלים משביל ליד הבית או לפנות ערימות פסולת שנותרו ליד הבית.

שואב אבק ומכונת שטיפה

ניתן להתאים שואב אבק תעשייתי לכול הצרכים הן צרכים ביתיים והן צרכים תעשייתיים. גם מכונת שטיפה כמו שואב אבק תעשייתי מגיעה מעולם התעשייה והעסקים מכונת שטיפה שוטפת בקלות משטחים גדולים שהיה לוקח שעות לנקות עם סמרטוט ומגב. מכונת שטיפה מגיעה בסוגים שונים. יש מכונות שכוללות דטרגנט ויש מכונות שאין בהן צורך בשימוש של דטרגנט. בבית מכונת שטיפה יכולה לנקות נפלא גם בלי דטרגנט ולשמור כך על הסביבה ועל בריאות דיירי הבית

בחירת שואב אבק תעשייתי

כאשר רוכשים שואב אבק תעשייתי, קשה לבחור מהמבחר הרב, אתם מוצפים בכמויות החברות והמותגים הקיימים בשוק, כאשר אתם מנסים להשוות בין החברות אתם לרוב מגלים שכמעט כול שואב אבק תעשייתי פועל באותה צורה ויש לו את אותן פונקציות ולכן מומלץ לברר לאיזה חברות יש מוניטין טוב יותר של אמינות, שירות תיקונים טוב, תנאי אחריות טובים והרבה לקוחות ממליצים. אל תחששו לשאול כמה מוכרים, ולראות מה כול אחד ימליץ לכם לגבי שואב אבק תעשייתי טוב. גם ברשת האינטרנט יש מידע רב והתרשמויות של גולשים בנוגע לסוגים שונים ולפירמות שונות של שואב אבק תעשייתי.

כוח המנוע של שואב אבק תעשייתי

סוד כוחו של שואב אבק תעשייתי הוא בעצמתו כלומר בכוח השאיבה שלו, כוח השאיבה של השואב נובע מכוח המנוע של שואב האבק התעשייתי. תוכלו לראות את כוח המנוע על ידי רמת המתח המצוינת על שואב אבק תעשייתי או בכוח המנוע שלו המצוין בכוח סוס. הדרך הטובה ביותר לבחור שואב אבק חזק הוא לבדוק כמה אמפר יש לו, כמה שיותר גבוה יותר טוב. אם הכוח מצוין בכוח סוס חפשו שואב אבק של 1.5 עד שני כוח סוס. בחרו את גודל שואב האבק שלכם לפי צורכי השימוש בו אם אתם זקוקים לפעולה של שואב אבק ביתי והפסולת היא אבק או ניירות ולכלוך קטן בחרו שואב תעשייתי קטן או בינוני. יהיה קל להחזיק אותו בבית ולא תצטרכו לסחוב שואב אבק כבד כשהוא יתמלא, זה חשוב במיוחד אם אתם צריכים לעלות מדרגות עם השואב באופן קבוע, אם זה המצב בחרו שואב אבק תעשייתי קטן עד בינוני. אם אתם מנהלים עסק או מפעל ורוצים להשתמש בשואב האבק לצורך שאיבת פסולת גדולה, אפילו חלקי מתכת. מתכת או שבבים או ברגים ולכלוכים גדולים בחרו שואב אבק תעשייתי גדול ומסיבי שיוכל עם הרבה כוח לשאוב גם לכלוכים גדולים.

טיפים נוספים

שימו לב כי הפילטרים של שואב אבק מתאימים לצרכים שלכם, אל תתפתו לקנות פילטרים נוספים, בחרו שואב אבק שיש בו כבר פילטרים שמתאימים לצורכי השאיבה שלכם. יש פרטים נוספים שכדאי לשים אליהם לב והם קשורים בנוחות השימוש בשואב אבק שאתם בוחרים לקנות, כמו למשל מה אורך כבל החשמל, האם צינור היניקה מספיק ארוך, מאיזה חומרים עשוי שואב האבק. כול השיקולים האלה והידע המפורט כאן יועילו לכם כאשר אתם בוחרים שואב אבק תעשייתי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ניקיון, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על איך לבחור שואב אבק תעשייתי

  1. פינגבאק: כל האמת על הכבישים- מטאטא כביש וגרניק | shearimcoil

  2. אם לסכם את הפוסט המבריק, אגב, – אמינות, אמינות ואמינות. זכרו, אתם רוכשים מוצר שעשוי להשבית את היצור ולגרום לבזבוז משאבים אדיר. לכו רק על הטוב ביותר

כתיבת תגובה