שערים חשמליים- בוחרים את ההכי טובים

שערים חשמליים, כולנו רוצים את הטוב ביותר בשבילנו,כול הטיפים לבחירה מוצלחת של שער חשמלי, הכול בכתבה הבאה

אל לכם להתפלא אם תגלו שהשכן שלכם מאוכזב מהבחירה שלו, ישנם סימנים לדעת שאתם בוחרים נכון, זה נכון שרובנו לא מבינים בכול התחומים אך כולנו יכולים ללמוד ולמצוא את הרמזים לקבלת החלטות נכונות. כבר בפנייתכם לחברת שערים חשמליים, ניתן למצוא את רצינותה של החברה במענה אנושי גם בשעות הלילה המאוחרות ויתרה מכך ידע טכני של המשיב האם הוא עובד בחברה לשערים, זה נותן ערך מוסף. מהירות המענה הטלפוני של אותה החברה לבקשתכם להצעת מחיר, התרשמותכם הראשונית מאיש המכירות בשיחתכם הטלפונית, האם הוא סובלני? האם הוא נכון להסביר ולענות על שאלותיכם?  האם הוא מעוניין בפגישה בשטח או שמסתפק בשיגור ההצעה בפקס או דוא"ל? כול הנקודות שהוזכרו ישרטטו לכם את הקו המנחה על אותה חברה, החלטתם שמקיימים פגישה בשטח, האם נציג החברה מנסה להתאים עצמו לזמנכם או שמנסה לכופף אתכם להתאים לזמנו שלו? האם הוא הגיע בזמן או איחר? האם הוא היה נוח להסביר וגם לשכנע את טיעוניו לצרכים שלכם, האם קיבלתם הצעה מפורטת וברורה? האם ההצעה מודפסת או כתובה בכתב יד? האם הכתוב מובן או מעורפל? האם ענה לשיחתכם כשהתקשרתם בשעת ערב? האם הוצע לכם לקבל רשימת ממליצים? תתפלאו אך גם כשאתם מאמינים שיועברו אליכם רשימת לקוחות ממליצים, מניסיון מומלץ להתקשר אליהם ולברר איתם בדבר רצונכם לרכוש שער מאותה חברה, אתם בוודאי תשמעו בקולו של הממליץ את רמת שביעות רצונו. מה לגבי שרטוטים  טכניים לאחר הורדת מידות סופיות?

חובתכם לקבל ולאשר בחתימת ידכם את הסקיצה לייצור כולל אישור בחתימה לגוון הצבע. כול הפרמטרים שהוזכרו הם אם כול ההתרשמויות לקבלת החלטות נכונות, נכון שאין זה מדע מדויק אך עיקר דברים אלו צריכים להוות שיקול דעת בהחלטתכם, חשוב שתדעו כי פערי מחיר של 200 ₪ בממוצע. עושים את ההבדל בין מוצר איכות למוצר סיני. מבדיקתנו היום,  נמצא כי  מוצרי  טלקומה האיטלקית הם המוצרים הנפוצים ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט, מוצרים אלו מהבודדים העומדים בדרישות התקן האירופאי והישראלי, מוצרי טלקומה מיובאים לארץ ע"י חברת שערים (אב-שער) מקבוצת מנופי אבי ונמכרים ללקוחות סופיים כמו גם למסגרים ומחסני ברזל. אין זה סוד שלקוחות מוכנים לשלם יותר בשביל לקבל תמורה הולמת ולכן טועים אותם אנשי מכירות המכוונים את הלקוח לצרוך מוצר ספציפי. חשוב מאוד לאפשר ללקוח לבחור בין שתי איכויות, בין שני מוצרים דומים אך שונים ולאפשר ללקוח אחרי שהסברתם לו יתרונו וחסרונו של מוצר כזה ואחר, לאפשר לו להחליט ולבחור לבד, ותתפלאו שלקוחות אינם נרתעים לרכוש מוצר יקר אם הם משוכנעים באיכויות שלו, כך אלפי לקוחות נמצאו מעדיפים את מוצרי טלקומה הפועלים על מתח עשרים וארבע וולט בגלל היכולת של מוצרים אלו לעבוד גם בזמן הפסקת חשמל, שערים חשמליים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה