מתקינים טובים מול רעים ושערים עם תו-תקן

עד כמה זה משנה לנו מי מתקין את השער החשמלי אצלנו, האם שערים חשמליים לחניה, מנוע לשער חשמלי, שער לחניה, מחסום זרוע, מחסום לחניה, שער לחניון ובכלל ניתן לבצע על ידי מתקינים מזדמנים, כאלו שהיום הם עצמאים, מחר שכירים ומחרתיים לא יהיו לכם זמינים? למה באמת צריך תו-תקן לשער חשמלי ומי המרוויח העיקרי מכך.

 ארבע עובדות על שערים חשמליים שחשוב שתדעו, קיים תו-תקן בטיחות לשערים חשמליים, חובת הלקוחות לדרוש הוכחת תו-תקן כבר בשלב הראשוני של בקשת הצעת מחיר, תו-תקן הוא מען ביטוח שלכם הלקוחות וזה הכיסוי המבטיח אתכם שלא תהיו חשופים לתביעות במקרה של פגיעה בנפש ורכוש. חברות הביטוח יתנערו מכיסוי ביטוחי אם ימצאו שהשער שברשותכם הותקן שלא על ידי מי שהוסמך לכך.

ככלל מתקיני שערים בכלל ואפילו אתם אם תחליטו להתקין שער חשמלי בעצמכם, אין בכך איסור אך חשוב שתדעו כי חברות שערים אשר הוסמכו על ידי מכון התקנים הישראלי הן חברות אשר עברו תהליך ממושך של הדרכה עיונית והדרכה מעשית אשר נמשכת כמעט שנה תמימה עד להשלמת מבדקים של שערים חשמליים אשר מתירים  להם בסופו של יום לסמן את השער החשמלי בתו-תקן.

מתקיני שערים שלא עברו הסמכה אינם מורשים לסמן שערים חשמליים בתו-תקן וקלושים הסיכויים שאלו ידעו להתאים שער חשמלי לדרישות התקן.  קיימים סיכונים גדולים בהתקנת שער חשמלי שאינו עומד בדרישות התקן, ראשית אתם הלקוחות צריכים להבטיח לעצמכם כי יותקן אצלכם שער בטיחותי כך תבטיחו לעצמכם מקסימום בטיחות מפני פגיעה ברכוש ובנפש אך חשוב עוד יותר שתדעו כי רק שער אשר מסומן בתו-תקן הוא הבטוחה שלכם לכיסוי ביטוחי במקרה של פגיעה בנפש ורכוש. שערים חשמליים, מנוע לשער חשמלי, שער לחניה, מחסום זרוע, מחסום לחניה, שער לחניון מותקנים במקומות בהם מסתובבים הולכי רגל וקיימת תנועת רכבים רבה ולכן חובתכם להזמין מוצר אשר יסומן בסיום ההתקנה בתו-תקן בטיחות של מכון התקנים הישראלי, למרות כול האמור קיימים עדיין קבלנים המתעלמים ומתקינים שערים חשמליים תוך התעלמות מדרישות התקן, נשמע מוזר? כך לא אחת הקבלן מסתכל איפה וכמה הוא יכול לחסוך כסף לעצמו גם אם זה מהווה בעבורו סיכון מסוים. כאן חובת הדיירים אשר רכשו את הדירות לדרוש מהקבלן הוכחת תו-תקן לשער החשמלי. הלקוחות הסופיים הם המרוויחים העיקריים משער המסומן בתו-תקן. מנוע לשער חשמלי, שער לחניה, מחסום זרוע, מחסום לחניה, שער לחניון ושערים חשמליים בכלל דרוש שיסומנו בסופה של התקנה בתו-תקן בטיחות של מכון התקנים הישראלי כי זה הביטוח שלכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה שער חשמלי מעוצב, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה